Szavatosság, jótállás, garancia
A webáruházon keresztül megvalósuló szerződésekre is alkalmazni kell a Ptk. szabályait. Ennek alapján a szerződéseket tartalmuknak megfelelően, a megszabott helyen és időben, a megállapított mennyiség, minőség és választék szerint kell teljesíteni.
A webáruházat üzemeltető vállalkozás a hibás teljesítésért felelősséggel tartozik (kellékszavatosság). Ha a vevő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a vállalkozás mentesül a szavatossági felelősség alól.
Fogyasztói szerződés esetében az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A hat hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett.
A jótállás és a szavatosság érvényesítése során a vásárló elsősorban a termék javítását vagy cseréjét, másodsorban árleszállítást vagy a termék árának visszafizetését kérheti.
A fogyasztói szerződés hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletszabályai szerint kell eljárni, azoktól a fogyasztó hátrányára eltérni nem lehet.
Mit jelent a minőség és árgarancia!
Hogyan kerülhetnek feltűnően alacsony áron neves gyártók termékei a boltok, webáruházak kínálatába?
Egyre gyakrabban fordul elő, hogy elismert nagy múltú boltok polcain is találkozunk hamisítványokkal, melyek időnként annyira megtévesztőek, hogy komoly szakmai gyakorlatot igényel a felismerésük!
Ez pedig amellett, hogy jogszabályellenes, kiábrándító és egyfajta bizonytalanságot eredményezhet a márkás termékek megvásárlása tekintetében! Mi minden termékünkre vállaljuk a "Minőség" garanciát ami azt jelenti ,hogy teljes mértékben nyugodt lehet a kedves vásárló, hogy eredeti, minőségi, ellenőrzött terméket kap kézhez!
Cégünk mindig is az ügyfeleink érdekeit tartotta szem előtt, ez a gondolat vezetett el minket ahhoz az ötlethez, hogy ne csak minőségi kiszolgálást és minőségi terméket adjunk ügyfeleinknek, hanem a legjobb árat is biztosítsuk, ezért lett kidolgozva az Árgarancia!
Olcsóbb árat talált valahol, de szívesebben vásárolna tőlünk? Küldje el nekünk a konkurens termék linkjét és az elérhetőségét! Fontos! A webáruház vagy üzlet, Magyarországi legyen! Mivel mi szolgáltatásban gondolkozunk, aminek a része a szállítás, csomagolás is, előfordulhat, hogy olyan helyen talál jobb árat, ahol a szállítási feltételek kedvezőtlenebbek.
Ilyenkor egyeztetnünk kell, hogy ön a legjobban járjon azzal, hogy nálunk rendel. Ezt az ön által választott e-mail-es vagy telefonos elérhetőségen tesszük majd. Kérjük a belátását, hogy a kiárusítások, extra akciós vagy a nem kezelt, nem frissített webáruházi árak nem a piaci realitásokat tükrözik.
Az ilyen helyzetekben fenntartjuk a mérlegelés jogát, de mindenképpen fogunk adni ajánlatot!
Figyelem!
A termékeket küldés előtt kibontjuk, átvizsgáljuk és csak minőségileg teljesen kifogástalan, ellenőrzött termék kerül feladásra!
Az Ön részére elküldött gyári csomagolás megbontása, vagy a gyári dobozok esetleges sérülése nem befolyásolja a termék használhatóságát, így nem képezheti tárgyát sem szavatossági, sem jótállási vitának!